WEEKEND IN MY LIFE : SHOPPING (OUTFIT IDEAS) + 6 FLAGS 내 인생에서 주말: 쇼핑 (차림새 아이디어) 하고 6 플래그 (한국어 번역)

Hi guys! Welcome back to my blog. Today's post is a weekend in my life! I went shopping and also went to six flags! I will also be showing you guys some outfit ideas as well, with the things that I purchased! I have a lot of exciting content coming up, so make sure to come back soon! Let's go!

1) SHOPPING: TRENDS

In Urban Outfitters this weekend, I noticed a dress that caught my eye. It was this beautiful cherry dress, and later that day as well, I called a friend. We love to online shop together, and while going on Lulus, I found another gorgeous cherry dress, somewhat similar (the Urban  Outfitters dress was denim, and the Lulus dress was black). I ended up purchasing the Lulus one, however, I figured that this might be an upcoming trend this summer, so I wanted to share it with you guys! I thought it would be great to pair with a denim jacket and white sneakers!

Urban Outfitters Denim Dress

Lulus Cherry Dress

Denim Jacket

White Sneaker



I also purchased these really fun and adorable sneakers from Nike! They are the "Nike Air Force 1 07 SE Moto". I love how fun and unique the colors are, as well as the adorable dice charm that comes with it! I would pair it with a graphic white tee, some striped pants, and some dainty, gold jewelry!

Nike Air Force 1 07 SE Moto

White T-Shirt

Striped Pants



2) 6 FLAGS


(Photo Via Pinterest)

One of my favorite things to do during summer is going to amusement parks! It is such a fun way to pass time, and I love going on rides, eating snacks, and yes, even waiting in line haha! I don't know why... But, it's such an amazing way to hang out with friends! I also always take the advantage to post some cute Instagram photos! You guys know me; any place that I go, I will make it a photoshoot opportunity!

Thank you guys for stopping by today! I love you guys, and I thank you always. Bye!

-GAYA

한국어 번역:

안녕하세요 여러분, 가야 입니다! 네, 오늘은 게시물은 "내 인생에서 주말"입니다. 나는 6 플래그 그리고 쇼핑하러 갔었어요. 내가 구입 한 항목을 사용하고, 너는에게 차림새 아이디어 줄 것이다! 흥미 진진한 게시물이 많이 오시 거예요, 그래서 곧 다시와! 가자!

1) 쇼핑 : 트렌드



이번 주말, 어번 아웃피터스에서,  나는 진짜 예뻐 원피스 봤어요. 예뻐 데님 원피스! 그리고 후에, 나는 친구에게 전화했어요. 우리는 항상 온라인 쇼핑을 좋아하는데, 진짜! 내가 룰루스에있는 동안, 나는 또 다른 벚꽃 원피스를 발견했어요! 나는 블랙 체리 원피스를 구입했어요. 하지만, 나는 생각하는데 이번 여름에 "체리 트렌드"가 인기가있을 것 같아요! 데님 자켓하고 흰색 스니커즈로 멋질 것입니다!

어번 아웃피터스 데님 원피스

룰루스 체리 원피스

데님 자켓

흰색 운동화

2) 6 플래그



여름에서, 나는 놀이공원에 가는 것이 좋아해요. 친구들하고 시간을 보내고 재미있게 놀 수 있으며 사진을 찍을 수 있어요! 맛있는 음식도 있습니다! 그리고 나는 항상 인스타그램 사진을 찍고 싶었어요.

나는 진짜 감사해요! 항상 고마워요 그리고 사랑해 여러분!

-가야

Comments

Popular Posts